четвъртък, април 30, 2009

Младите политици

Вчера бях поканен да участвам в дискусия- кръгла маса на тема "Как да накараме младите хора да гласуват за Европейски парламент". Поканени бяха много млади хора, предимно младежи от младежките звена на политическите сили. Това, което ме зарадва, е че всички се представиха на ниво, с изключение на Атака- там провалът си е закономерност и представителя на НДСВ, който, горкичкият, едно изречение не можеше да върже и "запецваше" на всяка дума.

Много добро впечатление ми направи естествено, Юсеф Дакак- младият кандидат от ДСБ за изборите в ЕП, не защото и аз бях с него и съм част от тази партия, или защото изповядвам тези убеждения, а защото говореше много убедително, аргументирано, с обосновани идеи, така както говорят всички политици на ДСБ - защото са интелигентни и подготвени хора, и защото са хора със доста задълбочени познания. А и самите десни идеи са дълбоките, истински идеи, за свободата, личността и достойнството. Юсеф Дакак е един от кандидатите на ДСБ за Европарламента, така че ако още се чудите за кого да гласувате, ето ви една подходяща кандидатура на млад, усмихнат, честен, възпитан, образован и интелигентен човек, със чисти патриотични чувства, такъв какъвто отдавна не е виждала българската политика и от който страшно се нуждае. Аз също смятам да гласувам за Юсеф Дакак, защото виждам в него европейските дух и ценности, в които вярвам, виждам в него сила, воля, упоритост, вярност към родината и желание за служба на обществото. Мисля, че Юсеф е човекът, който може да изрази моите възгледи и да помогне за разрешаването на много проблеми от трибуната на ЕП. Нека го подкрепим!!!

Също отлично се представи представителят на ДПС Корман Исмаилов, с когото се познавам от едно мое медийно участие в Референдум преди време. Корман Исмаилов е умерен, спокоен и възпитан младеж, образован, с последователни либерални идеи. Следете за в бъдеще изявите му. Нека не ви смущава, че е от ДПС- важно е колко струва самият човек, със собствените си личностни качества и дела, а не партията му. Това и е един от принципите, върху които се гради демокрацията- да се съди за личността, другото са глупави, остарели предразсъдъци. А и всеки има възможност открито да споделя идеите си, вижданията си и да членува в която и да е политическа сила.

Приятно впечатление ми направи и Александър Тодоров от СДС, Орлин от ПП Социалдемократи, Иво Стоименов от "Зелените", представителя на ГЕРБ, Обединени земеделци на Ан. Мозер. С една дума мога да кажа, че всичките са млади, мислещи и можещи хора и България има нужда от тях. Това ме обнадежди, че младите наистина могат да ни изненадат приятно, че не всички млади са "вятър работа", което ме кара да напиша една статия за младостта като качество, като време; за емоциите, чувствата и преживяванията на младите хора, и мисля да се захвана насериозно за това. Същевременно мисля да се опитам да мотивирам по някакъв начин младите хора да не стоят в страни на случващото се, а да се вземат в ръце и да отидат да гласуват, защото ако продължат да стоят в ъгъла на живота, май и техният живот ще ги захвърли в някой тъмен и прашасал ъгъл. Сега нека да започна със статията си за младостта- дали е качество, или до известна степен е недостатък...


Няма коментари: