събота, април 11, 2009

Моята Голяма идея за промяна на България !!!

Привет отново. Съботният ден е страхотен, слънчев и приятен.. както времето през пролетта. Аз си стоя и си слушам The Righteous Brothers - Unchained Melody - хубава, нежна и приятна музика, точно като за романтичен човек като мен. Исках да попиша относно моята идея за промяна на България, част от концепцията, върху която работя от доста време. Искам да съм готов, когато дойде момента да направя нещо велико за Родината си. Аз знам, че ще дойде този момент, усещам го, душата и сърцето ми го казват, а те не лъжат. Сърцето никога не лъже- то обича само истината, истината -свещената истина.... Та ето на кратко моите идеи, за бъдещото управление на страната. В него акцентирам върху основни проблеми, които "пречат" на страната ни да заеме своето достойно място в пантеона на Европа. В него давам и конкретни идеи за промяна, за решение на проблемите, които набелязвам. Не временно решение, а кардинално, изцяло....


Няма коментари: