вторник, юли 07, 2009

Следизборен коментар

Ето ме и мен, отново съм на линия. Изминаха бурните, наситени с емоции избори. Аз взех участие в тях- бях председател на 54 СИК в София, в 24 МИР. Предпочетох да отида на изборите, да дам своя принос за демокрацията. Бях и съм патриот- предпочетох да отида и да участвам в изборите, отколкото да се явя на един изпит. В крайна сметка изпитите са си изпити, а от изборите зависи съдбата на моята България, на моята Родина. Признавам си, бях преизпънен с какви ли не мисли- объркани, противоречиви, но повечето бяха романтични, такива младежки, за светлото бъдеще, за Европа, за европейското, за Демокрацията, за народа- величав, но и прост... Прост, простичък си е нашият народец, няма какво да си го крием.

Взех активно участие на изборите, реших, че България е над всичко, над личните ми изгоди. То какво- един изпит съм изпуснал, просто не отидох и толкова, но пък съм с чиста съвест. С чиста съвест, че когато Родината ми стенеше за помощ, аз бях там и й помогнах. Дадох своя, макар и малък принос за спасяване на българската крехка, измъчена демокрация, като следих зорко за провеждането на честни и справедливи избори. В крайна сметка и протоколите ми бяха безупречни, свърших си работата и се гордея, че го направих. Мисля си, че това е истинският патриотизъм - безапелационната самоотверженост, безкомпромисната и безпределна любов и всеотдайност към България. Редях се на опашките, бутах се, блъсках се, но не се предадох, изпълних дълга си. Сега вече ми е по-добре, знам,че измъкнахме оглозгания труп на България от кремълските им лепкави ръце. Бихме шута на БСП и ДПС от властта.

Станишев беше като ударен от мълния- "още не проумявал как народът им отнел властта". Той май си мислеше,че властта му е природна даденост и никой няма да му я измъкне от ръчичките.. Дивеше се Серго и се питаше "как след успешното му управление, народецът го изпратил в опозиция". Горкият Станишев, горкият съветски мальчик. Другарю, България не е само обръчите от фирми на Доган, Масларова, Р.Овч, Румен Петков...Как ли го преживява това- вече няма да има фондове, кражби, далавери за тях. Можем, при добро желание, да им организираме една екскурзия до Централния софийски затвор. Е не е като хотелите на другарката Масларова, но като нищо могат да изкарат една почивка от 10 год. На никой няма да липсват. След толкова труд, след 4 години трудоемко и упорито крадене, уморили са се нашите таварщи и е редно да си починат. В затвора ще им е най - добре. Всичките техни пътища, по които вървяха през последните 4 години водят централно към затвора.. Даже и хубави униформички ще им дадат. Не като съвестките военни униформи, ама ще им паснат добре- на райета. Станишев може някой акъл да даде за нови затворнически униформи, той е цял "доктор" по съветските униформи. Този научен гений няма как да остане неизползван. Може да напише нов труд - "Как затворническите униформи спомагат за формиране на бодър дух у затворниците", или "Методи и начини за усъвършенстване на затворническите униформи".

Ето и една полза от членството ни в ЕС- Европа не позволи на Станишев и Доган да узурпират властта отново, макар и да опитваха- купуването на гласове, пренасянето на вота в Турция, опитите да игнорират опозицията и какви ли не още долни и мръсни номера, изпълнение в комуно-ченгесарски стил, под съпровода на чалга и кюфтета. Казвам го- добре, че сме в ЕС, иначе тези и изборите можеха да отменят, като "ненужни", под предлог да икономисат някой милион, за да закърпят продънения си бюджет. Можеха да го направят, но Европейската демократична общност не им позволи.

А Доган, ах Доган- физиономията му направо беше като на мъртвец. Явно си беше пийнал в повечко, или е бил до такава степен изплашен и ошашавен, че е загубил и елементарна адекватност. Той също заслужава почивка. На конференцията говореше какви ли не безсмислени брътвежи. Аз признавам си , се опитах със всичките си сетива да доловя смисъла на изказването му, но не успях. Е може и тъп да съм, но май Доган говореше безсмислици. Личеше си страхът в очите му. Просто беше много объркан, агонизиращ предсмъртно. Сигурен съм, че този човек в бъдеще ще има много проблеми с нервите, алкохола и съвестта. Няма да е изненадващо ако се побърка. Не беше очаквал ГЕРБ да спечелят с такава преднина. С резултатите си ГЕРБ се измъкнаха от капана на Доган и Серго и няма да бъдат шантажирани и изнудвани от тях. Въпреки това, Доган пак показа своя колорит- наглостта му, безсрамието му си личаха. Този човек явно е пропит от злоба, ненавист, наглост и безсрамие. Открито дръзна да предупреди ЕС и НАТО, че "етническата карта се заиграва много сериозно", т.е че ще прави какви ли не номера на новото правителство и то няма да просъществува и ден без неговите мръсни, подлички шантажи.

Ето от това ме е най - много страх. С етническия мир не бива да се спекулира. Етническият мир не бива да се превръща в средство за политически игри, за шантаж и изнудване. Етническият мир е бомба, която не може да бъде обезвредена, етническата търпимост е стихия, пожар, който веднъж запален, трудно се гаси. Виждаме прогизналите в кърви, смърт и трупове резултати от етническите конфликти в съседна Сърбия. Доган е абсолютен мародер, ако дори си помисля да започва някакви режисирани етнически конфликти. Ясно е влиянието над турското население. Този човек е безумец, обезумял за власт, която сега му отнеха, и час по-скоро трябва държавата да намери средства и сили да се справи с него, и да го прати на екскурзия на "топло".... Ето такива мисли ми се въртяха в главата. Сега спирам до тук, ще пиша още, но нека не става прекалено дълго. Имам много неща, които преживях и искам да споделя и опиша- за Синята коалиция, за бъдещето на България, за новият път към Европа...


3 коментара:

MARI каза...

БРАВО МАРИНЕ!!!БРАВО НА ВСИ4КИ КАТО ТЕБ С НОВО МИСЛЕНЕ,НА ВСИ4КИ ,КОИТО ГЛАСУВАХА ЗА БОРИСОВ .НЯМАМЕ АЛТЕРНАТИВА ДРУГА ОСВЕН НЕГО.ТОЙ Е РЕ6ИТЕЛЕН И 6ТЕ СЕ СПРАВИ.ТРЯБВА И НИЕ ДА ПОМАГАМЕ С КАКВОТО МОЖЕМ-ЗНАНИЯ,ОПИТ,ДЕЙСТВИЯ...НЕ ДА НАБЛЮДАВАМЕ САМО ЗА СЕЙР,А ДА ДЕЙСТВАМЕ РЕ6ИТЕЛНО И ТВЪРДО!ЗА НА6ЕТО,НА ДЕЦАТА НИ НА НА БЪЛГАРИЯ БЪДЕ6ТЕ,ЗА6ТОТО НИЕ,ВСИ4КИ СМЕ БЪЛГАРИЯ!!!

Георги Антонов каза...

Не смятам, че Марин е гласувал за Борисов :)

Доган едва ли ще влезе в български затвор, колкото и да искам да го видя там. По-скоро смятам, че ще разберем, че сме победили Доган, когато той се принуди да емигрира в посока Русия или Турция. Това ще означава, че е разбрал, че вече няма протекции на територията на България.

От ръцете на Доган трябва да бъде измъкнат контрола върху сегрегираното от самия него българско население от турски произход. Там трябва да бъде атакуван. Не виждам обаче сериозни усилия от страна на десните сили да предложат подходящи за това лица на видими позиции в ръководствата си.

На българските турци, помаци и др. трябва да се предостави алтернатива, трябва да се предостави и сигурност, че главорезите на Доган, някои от които бивши затворници няма да могат да осъществят заплахите си, с които ги принуждават да пускат бюлетини за ДПС.

Marin Chushkov каза...

Да и аз не смятам, че съм гласувал за Борисов... Борисов не е никакво ново. Той си е мутра и ченге, просто си започнахме със старата песен на нов глас. Този филм сме го гледали. Виж че само ченгета са се намърдали около него- Божо Димитров- до вчера от БСП, днес от ГЕРБ и той дясна политика ще прави. Аз не съм от ГЕРБ, а от ДСБ!!!